Joy Dance Szczecin

 Wakacje  

2021 

 




Uwaga! Lista jest już zamknięta!
Ewentualne wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego powoduje dopisanie do listy rezerwowej!



 
 
termin: SUMMER JOY DANCE CAMP /  2021  / Murzasichle k. Poronina / 01.07.2021 - 10.07.2021 
 
 
Decyzja podjęta?
Jedziecie z nami?
 
Zapraszamy na letnią przygodę z Joye'm tym razem w pięknym otoczeniu gór do miejscowości Murzaschile / k. Poronina
 
Uwaga!!!
Prosimy o dołączenie do formularza potwierdzenia płatności pierwszej raty w wysokości 480 zł . 
Pozostałe dokumenty do pobrania należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie - 20.03.2021- do:
-  Siedziby Głównej Studia Tańca JOY DANCE Szczecin ul. Mariana Rapackiego 3B w Szczecinie
 lub 
-  pocztą tradycyjną na adres: JOY DANCE Szczecin Al. Wojska Polskiego 176/1, 71-335 Szczecin
 
Formularze nie zawierające potwierdzenia przelewu będą traktowane jako nieważne, a wpłata bez wypełnionego formularza nie gwarantuje rezerwacji miejsca.
 
 
 
 

 

SUMMER JOY DANCE CAMP

WŁADYSŁAWOWO 2019

termin:  wakacje.2019
 
Miejsce: WŁADYSŁAWOWO
 
 
WYMAGANE DOKUMENTY DO PODBRANIA
(należy wydrukować, wypełnić i dostarczyć do Sekretariatu Szkoły Tańca JOY DANCE Szczecin - ul. Rapackiego 3B )
 
1) KARTA KWALIFIKACYJNA
 
2) UMOWA-ZGŁOSZENIE
 
 
3) REGULAMIN IMPREZ TURYSTYCZNYCH
 
Bez wypełnionych i oddanych dokumentów uczestnik obozu nie będzie mógł wziąć w nim udziału.
 
Prosimy o wpisanie do KARTY KWALIFIKACYJNEJ informacji szczegółowych dotyczących Państwa dzieci, które są ważna dla prawidłowej organizacji życia na obozie tj. sposobu żywienia jeśli jest inny niż podstawowy np. wegan, wegetarian, osoby na specialnej diecie, jeżeli dziecko nosi aparat ortodontyczny lub inne ważne informacje o których powinniśmy wiedzieć.
 
Przypominamy, że minął termin płatności za obóz. Wszystkich, którzy jeszcze nie dokonali płatności prosimy o jej wyregulowanie!!!
 
Informacje dotyczące wyjazdu:
- wyjazd 23.06.2018 godz. 9:00 ul. Rapackiego 3 b,
- przyjazd 03.07.2018 godz. 16:00/17:00 NETTO ARENA ul. Szafera 3/5/7
 
KADRA OBOZOWA:
- JADWIGA ŁUCZAK tel. 501102935
- ROKO ŁUCZAK tel. 501539347
- MAŁGORZATA ŁUCZAK tel. 506961616
- JOANNA WĘGRZYNOWICZ tel. 501806988
- ADRIAN ZIELIŃSKI tel. 503169218
- ŁUCZAK WIKTORIA tel. 666578046
- KUBIAK- OLEKSIUK BEATA tel. 502063134
- GARGAS MARCIN tel. 509435345
 
Dodatkowo 3 opiekunów wspomagających!!!
Na miejscu : pielęgniarka, ratownik, punkt medyczny
 
Każdy Rodzic/ Opiekun prawny przed wyjazdem otrzyma sms od wychowawcy swojego dziecka z informacją o zbiórce ( miejsce, godzina, numer autokaru, numer telefonu do wychowawcy)
 
Miejsce noclegowe:
Willa Pomorzanka, ul. Szkutników 5 i 12, Władysławowo
 
Przed autokarem w dniu wyjazdu prosimy o przygotowanie dla wychowawców: kieszonkowego w podpisanej kopercie, ewentualnych leków z informacją dozowania, legitymacji, 15 zł na dodatkową wodę, prowiantu dla alergików itp.
 
Dzieci muszą mieć ze sobą ważną legitymację lub dowód osobisty!!!
 
TELEFONY KOMÓRKOWE BĘDĄ DZIECIOM DO LAT 11-U WŁĄCZNIE ZABIERANE. Każdy uczestnik obozu będzie otrzymywał telefon tylko w porze obiadowej. Dzieci nie posiadające telefonów komórkowych będą dzwoniły do Rodziców/ opiekunów od wychowawców w porze obiadowej. W przypadku dzieci mniejszych prosimy o podpisanie ładowarek i przyklejenie kodu do telefonu pod obudową.
 
Prosimy do 12 czerwca o uzupełnienie u p. Wiolety Jaworskiej informacji dotyczącej rozmiaru koszulki, którą otrzyma każdy uczestnik obozu ( tel. 501433261)
 
NIEZBĘDNIK DO ZABRANIA:
- ubrania przeznaczone do utylizacji tj. koszulka, spodenki, laikry, które mogą się pobrudzić i już nie doprać w praniu
- płaszcz przeciwdeszczowy,
- strój kąpielowy
- ręcznik x 2
- rękawki do pływania w przypadku dzieci nie pływających ( Rodzice nie uczestniczący w zebraniu proszeni są o podpisanie listy dotyczącej umiejętności pływania swojego dziecka dostępnej u p. Wiolety Jaworskiej lub podanie takiej informacji telefonicznie + 48 501433261)
- strój na dyskotekę
- strój na bal przebierańców
- strój z formacji jazz,
- krem z filtrem UV, czapka, kapelusz lub chusta, okulary
- 2 koszulki treningowe na dzień
- spodenki, kombinezony, body, spondee treningowe
- koszulkę , dres JOYA,
- poduszka, koc do autokaru
- ZAKAZ SŁODYCZY I NAPOJÓW GAZOWANYCH
- nie zabieramy ze sobą tabletów, komputerów itp.
- obuwie: napalcówki, baletki, adidasy, trampki, sandały, kalosze
 
PODCZAS OBOZU BĘDZIEMY NAGRYWAĆ TELEDYSK TANECZNY ;)
 
 
A TAK BAWILIŚMY SIĘ PODCZAS SUMMER JOY DANCE CAMP JEZIORA WIELKIE 2017

kroki:

krok 1

Dokonaj płatności 

KROK 2

wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy i załącz potwierdzenie wpłaty

KROK 3

na podanego maila otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia  

KROK 4

przekaż dokumenty osobiście lub pocztą tradycyjną 


 
 

SUMMER JOY DANCE CAMP – Murzasichle 2021

01.07.2021 – 10.07.2021

Broszura informacyjna

1. Impreza odbędzie się w dniach 01.07-10.07. 2021 r. w  Murzaschile  – pobyt obejmuje 9 noclegów/ 10 dni
2. Środek transportu –
Akademia FAIR PLAY / autokary NEOPLANY wyposażone w rozsuwane siedzenia, klimatyzację, WC, 2x monitor + DVD
3. Data wyjazdu : 30.06.2021 godz. 21:30 Szczecin / KAUFLAND PARKING ul. Ofiar Oświęcimia 14 b, Szczecin
4. Data wyjazdu z Murzaschile : 10.07.2021 godz. 9:00
Data przyjazdu do Szczecina: 10.07.2021 godz. 22:00/23:00 Szczecin / KAUFLAND PARKING ul. ul. Ofiar Oświęcimia 14 b, Szczecin
5. Zakwaterowanie Ośrodek Wczasowy "u Zbójnika" ul. Sondelska 27A , 34-531 Murzaschile , pokoje 3-4-5-osobowe z pełnym węzłem sanitarnym 
6. Wyżywienie / śniadanie / obiad / podwieczorek/ kolacja/
7. Program: 

- słoneczne kąpiele górskie korzystając z infrastruktury ośrodka,
- ognisko,
- wycieczki, spacery górskie ,
- wycieczka jednodniowa do Zatoru/ ENERGYLANDIA/
- wycieczka na Gubałówkę, 
- treningi akrobatyki,
- treningi przygotowujące do udziału w Mistrzostwach i innych imprezach,
- podwyższanie i doskonalenie swoich umiejętności tanecznych,
- warsztaty z " gwiazdami " najbardziej pożądanymi instruktorami w Polsce.
- zabawy (bal piżamowca, dyskoteka, top- model, Mam Talent )/ nocne wojaże 

- teledysk taneczny 2021,

- każdy uczestnik otrzyma koszulkę i gadżet ;)

- wybór tancerza obozu, nagrody zakończeniowe dla wszystkich uczestników,

 
8. Cena za Uczestnika Wypoczynku – 2380 zł. Płatne gotówką w siedzibie Organizatora bądź przelewem na rachunek bankowy, w następujących terminach:

zadatek bezzwrotny (rata I) do dnia 14 marca  2021 r. przedpłata - opłata rezerwacyjna w wysokości 480 zł; (gwarantująca miejsce na obozie)

do dnia 15 kwietnia 2021 r. II rata w wysokości 1000 zł;

do dnia 25 maja 2021 r. II rata w wysokości 900 zł.


nr konta do wpłat (uwaga jest to inny numer konta niż do wpłat za zajęcia taneczne):

 ING BANK ŚLĄSKI S.A.  21 1050 1559 1000 0097 1124 8576

W przypadku dokonywania zapłaty przelewem za dzień zapłaty uznaje się dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Organizatora.


9. Koszty dodatkowe, niewliczone w cenę: dodatkowe atrakcje w Zatorze typu: korzystanie z automatów, budek z pamiątkami, sklepików, straganów z jedzeniem itp. W dniu wyjazdu każdy uczestnik otrzyma na wyjazd suchy prowiant.


10. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc , zapisy odbywają się  w formie elektronicznej przez naszą stronę internetową www.joydance.pl w zakładce obóz. Zapisy dla tancerzy Szkoły Tańca Joy Dance ruszają od 08.03.2021 i będą trwać do 14.03.2021.Pozostali chętni tancerze spoza naszego Studia będą mogli zapisać się elektronicznie po 15.03.2021 jeżeli będą jeszcze wolne miejsca.


11. Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego i załączeniu potwierdzenia dokonania wpłaty bezzwrotnego zadatku w wysokości 480 zł kandydat zostaje wpisany na listę obozową ( otrzymacie Państwo email zwrotny potwierdzający rejestrację i dalsze informację). Wówczas do 20.03.2021 zobligowani jesteście Państwo do dopełnienia formalności i doniesienia pobranych w e-mailu zwrotnym dokumentów: karta obozowa, regulamin, broszura informacyjna itp. do naszej siedziby Studia do rąk p. Wiolety Jaworskiej lub w przypadku osób z zewnątrz przesłanie pocztą tradycyjną na adres: 

JOY DANCE Szczecin

Al. Wojska Polskiego 176/1

71-335 Szczecin

 

12. Wymagania zdrowotne dotyczące udziału w Imprezie – stan zdrowia umożliwiający uczestnictwo w zajęciach przewidzianych programem Imprezy.


13. Opiekun Prawny Uczestnika Wypoczynku zobowiązany jest do wskazania istotnych informacji o stanie zdrowia Uczestnika Wypoczynku, specjalnych potrzebach, alergiach, szczepieniach poprzez wypełnienie Karty Kwalifikacyjnej Uczestnika Wypoczynku, na podstawie której Organizator podejmuje decyzję o zakwalifikowaniu Uczestnika Wypoczynku do udziału w Imprezie.


14. Organizator zapewnia Uczestnikom Wypoczynku ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, transport, nocleg, wyżywienie, opiekę wykwalifikowanej kadry, pielęgniarkę na miejscu, realizację programu obozowego.  Koszty te  zawarte są w cenie Imprezy.


15. Liczba Uczestników Wypoczynku jest ograniczona do 120 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzonych zawarciem umowy – zgłoszenia oraz uiszczeniem przedpłaty - opłaty rezerwacyjnej. 


16. Organizacja obozu odbędzie się według wytycznych MEN oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego.


17
. ZEBRANIE ORGANIZACYJNE - 17.04.2021 ( SOBOTA) GODZ. 17:00 NA PLATFORMIE ZOOM.US (ON-LINE). LINK DO SPOTKANIA PODANY BĘDZIE BLIŻEJ TERMINU NA PODANE W ZGŁOSZENIU ADRESY E-MAIL



Uwaga! Lista jest już zamknięta!
Ewentualne wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego powoduje dopisanie do listy rezerwowej!


 

SUMMER JOY DANCE CAMP

WŁADYSŁAWOWO 2019

termin:  wakacje.2019
 
Miejsce: WŁADYSŁAWOWO
 
 
WYMAGANE DOKUMENTY DO PODBRANIA
(należy wydrukować, wypełnić i dostarczyć do Sekretariatu Szkoły Tańca JOY DANCE Szczecin - ul. Rapackiego 3B )
 
1) KARTA KWALIFIKACYJNA
 
2) UMOWA-ZGŁOSZENIE
 
 
3) REGULAMIN IMPREZ TURYSTYCZNYCH
 
Bez wypełnionych i oddanych dokumentów uczestnik obozu nie będzie mógł wziąć w nim udziału.
 
Prosimy o wpisanie do KARTY KWALIFIKACYJNEJ informacji szczegółowych dotyczących Państwa dzieci, które są ważna dla prawidłowej organizacji życia na obozie tj. sposobu żywienia jeśli jest inny niż podstawowy np. wegan, wegetarian, osoby na specialnej diecie, jeżeli dziecko nosi aparat ortodontyczny lub inne ważne informacje o których powinniśmy wiedzieć.
 
Przypominamy, że minął termin płatności za obóz. Wszystkich, którzy jeszcze nie dokonali płatności prosimy o jej wyregulowanie!!!
 
Informacje dotyczące wyjazdu:
- wyjazd 23.06.2018 godz. 9:00 ul. Rapackiego 3 b,
- przyjazd 03.07.2018 godz. 16:00/17:00 NETTO ARENA ul. Szafera 3/5/7
 
KADRA OBOZOWA:
- JADWIGA ŁUCZAK tel. 501102935
- ROKO ŁUCZAK tel. 501539347
- MAŁGORZATA ŁUCZAK tel. 506961616
- JOANNA WĘGRZYNOWICZ tel. 501806988
- ADRIAN ZIELIŃSKI tel. 503169218
- ŁUCZAK WIKTORIA tel. 666578046
- KUBIAK- OLEKSIUK BEATA tel. 502063134
- GARGAS MARCIN tel. 509435345
 
Dodatkowo 3 opiekunów wspomagających!!!
Na miejscu : pielęgniarka, ratownik, punkt medyczny
 
Każdy Rodzic/ Opiekun prawny przed wyjazdem otrzyma sms od wychowawcy swojego dziecka z informacją o zbiórce ( miejsce, godzina, numer autokaru, numer telefonu do wychowawcy)
 
Miejsce noclegowe:
Willa Pomorzanka, ul. Szkutników 5 i 12, Władysławowo
 
Przed autokarem w dniu wyjazdu prosimy o przygotowanie dla wychowawców: kieszonkowego w podpisanej kopercie, ewentualnych leków z informacją dozowania, legitymacji, 15 zł na dodatkową wodę, prowiantu dla alergików itp.
 
Dzieci muszą mieć ze sobą ważną legitymację lub dowód osobisty!!!
 
TELEFONY KOMÓRKOWE BĘDĄ DZIECIOM DO LAT 11-U WŁĄCZNIE ZABIERANE. Każdy uczestnik obozu będzie otrzymywał telefon tylko w porze obiadowej. Dzieci nie posiadające telefonów komórkowych będą dzwoniły do Rodziców/ opiekunów od wychowawców w porze obiadowej. W przypadku dzieci mniejszych prosimy o podpisanie ładowarek i przyklejenie kodu do telefonu pod obudową.
 
Prosimy do 12 czerwca o uzupełnienie u p. Wiolety Jaworskiej informacji dotyczącej rozmiaru koszulki, którą otrzyma każdy uczestnik obozu ( tel. 501433261)
 
NIEZBĘDNIK DO ZABRANIA:
- ubrania przeznaczone do utylizacji tj. koszulka, spodenki, laikry, które mogą się pobrudzić i już nie doprać w praniu
- płaszcz przeciwdeszczowy,
- strój kąpielowy
- ręcznik x 2
- rękawki do pływania w przypadku dzieci nie pływających ( Rodzice nie uczestniczący w zebraniu proszeni są o podpisanie listy dotyczącej umiejętności pływania swojego dziecka dostępnej u p. Wiolety Jaworskiej lub podanie takiej informacji telefonicznie + 48 501433261)
- strój na dyskotekę
- strój na bal przebierańców
- strój z formacji jazz,
- krem z filtrem UV, czapka, kapelusz lub chusta, okulary
- 2 koszulki treningowe na dzień
- spodenki, kombinezony, body, spondee treningowe
- koszulkę , dres JOYA,
- poduszka, koc do autokaru
- ZAKAZ SŁODYCZY I NAPOJÓW GAZOWANYCH
- nie zabieramy ze sobą tabletów, komputerów itp.
- obuwie: napalcówki, baletki, adidasy, trampki, sandały, kalosze
 
PODCZAS OBOZU BĘDZIEMY NAGRYWAĆ TELEDYSK TANECZNY ;)
 
 
A TAK BAWILIŚMY SIĘ PODCZAS SUMMER JOY DANCE CAMP JEZIORA WIELKIE 2017

Formularz zgłoszeniowy - umowa rezerwacyjna

Wakacje 2021 Murzasichle

Akceptuję *

Lista jest już zamknięta!

Ewentualne wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego powoduje dopisanie do listy rezerwowej!

 

UWAGA! Prosimy o dołączanie do formularza potwierdzenia płatności pierwszej raty za obóz. Formularze niezawierające potwierdzenia przelewu będą traktowane jako nieważne, a wpłata bez wypełnionego formularza nie gwarantuje rezerwacji miejsca.

Dane Rodzica / opiekuna prawnego

Imię*
Nazwisko*
Data urodzenia*

Dane Uczestnika

Pesel*
Imię*
Nazwisko*
Data urodzenia*
Pesel*
Kategoria wiekowa *
Adres zameldowania*
Telefon*
Rozmiar koszulki*
Adres e-mail*
Potwierdzenie przelewu
Drag & Drop Files Here Browse Files
Akeptuję*

Zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności.
 

Wyślij